دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از مجید اخشابی به نام حس مشترک ...

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از مجید اخشابی به نام حس مشترک ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از مجید اخشابی به نام حس مشترک ...

 

Download New Music By Majid Akhshabi Called Hesse Moshtarak

 

دانلود آهنگ جدید  مجید اخشابی به نام حس مشترک

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید اخشابی حس مشترک

به دریای نگاه تو زدم تا عاشقت باشم یه کاری کن که با عشقت بتونم غرقه دریا شم
به تو محتاجم و با تو قشنگه زندگی واسم به من نزدیک شو اونقد که خودم رو با تو بشناسم
تا تو یه لحظه ازم دور میشی دلتنگی دنیامو میگیره

ببین تو دنیا واسه دیدنت کی قلبش مثله من درگیره

شعر آهنگ جدید مجید اخشابی حس مشترک

عبادت میکنم با عشق تو رو توو خوابو بیداری چقدر خوبه که ما با هم یه حسه مشترک داریم
جدایی از تو یک لحظه برای من میسر نیست کنارت اینقد آرومم از اینجا جایی بهتر نیست

تا تو یه لحظه ازم دور میشی دلتنگی دنیامو میگیره

ببین تو دنیا واسه دیدنت کی قلبش مثله من درگیره



بازدید : 2870 | تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت : 15:53 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: